понеділок, 28 березня 2016 р.

35 сімей змагатимуться за звання найспортивнішої у Тернополі

У  тернопільських школах  вже відбулись відбіркові етапи спортивних змагань «Мама, тато, я – спортивна сім’я», у яких брали участь батьки та їх діти 2-4-х класів. Відтак прийшов час підвести підсумки і визначити загальноміських переможців серед 35 сімей, що полюбляють активно відпочивати разом.
Зональні змагання відбудуться:-         29 березня у приміщенні ЗОШ №10, змагатимуться за вихід у фінал сім’ї з мікрорайону «Східний»;
-         30 березня у спортивній залі ЗОШ №26, визначиться переможець з мікрорайону «Сонячний»;
-         31 березня у ТСШ №3 з поглибленим вивченням іноземних мов, до фіналу вийде сім’я з  «Центру» та «Дружби».
Переможці змагань отримають подарунки від партнерів заходу ТМ «Ласунка», ПП «Колумбус», кондитерської фабрики «ТерА» та меблевого центру «Home Express».
Відтак 1 квітня відбудеться фінал «Мама, тато, я – спортивна сім’я» на базі ТСШ №3, де і визначиться переможець, який братеме участь в обласних змаганнях.Організатори: КО «Тернопільський міський центр фізичного здоров’я населення» управління у справах сім’ї молодіжної політики і спорту Тернопільської міської ради та  Тернопільський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».


Немає коментарів:

Дописати коментар