четвер, 31 березня 2016 р.

Переможці других зональних змагань «Мама, тато, я - спортивна сім’я!» в спортивній залі ЗОШ №26.

Участь прийняли 4 команди.
РЕЗУЛЬТАТИ:
І місце - сім’я Бартош Мар’яна, Тарас та синочок Захар - учень ЗОШ №28;
ІІ місце - сім’я Шутяк Ірина, Олег та донечка Яночка - учениця ЗОШ №26;
ІІІ місце - сім’я Бутрин Наталія, Михайло та синочок Святославчик - учень ЗОШ №27;
ІV місце - сім’я Кавара Іванна, Ігор та синочок Сергійко - учень ЗОШ №11;

Переможці отримали набір техніки від ТМ «Ласунка». Команда, яка зайняла 2 місце отримала в подарунок подушку від торгового меблевого центру «Home Express». Учасники, що вибороли 3-тє місце отримали сертифікат на 1 місяць безкоштовної послуги від ПП «Колумбус». Також всі учасники були нагороджені печивом від кондитерської фабрики «ТерА».
Організатори: Тернопільський міський центр фізичного здоров'я населення та Тернопільський обласний центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх".


АЛЬБОМ

«Мама, тато, я - спортивна сім’я!» в спортивній залі ЗОШ №26.

Немає коментарів:

Дописати коментар