четвер, 31 березня 2016 р.

Переможці перших зональних змагань «Мама, тато, я - спортивна сім’я!» в спортивній залі ЗОШ №10.

Участь прийняли шість команд:
І місце - сім’я Уніят Ірини, Святослава та донечки Улянки (Тернопільська класична гімназія);
ІІ місце - сім’я Попик Людмили, Романа та синочка Владислава (ЗОШ №23);
ІІІ місце - сім’я Козак Тетяни, Віталія та донечки Юлічки (ЗОШ №23);
ІV місце - сім’я Федорків Галини, Михайла та донечки Оленки (ТНВК №15);
V місце - сім’я сім’я Бондарук Ольги, Олександра та донечки Вікторії.
VІ місце - сім’я Паращій Тетяни, Ігора та донечки Насті (ЗОШ №14);





Переможці отримали набір техніки від ТМ «Ласунка». 
Команда, яка зайняла 2 місце отримала в подарунок подушку від торгового меблевого центру «Home Express»
Учасники, що вибороли 3-тє місце отримали сертифікат на 1 місяць безкоштовної послуги від ПП «Колумбус». 
Також всі учасники були нагороджені печивом від кондитерської фабрики «ТерА».
Організатори: Тернопільський міський центр фізичного здоров'я населення та Тернопільський обласний центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх".
«Мама, тато, я - спортивна сім’я!» в спортивній залі ЗОШ №10

Немає коментарів:

Дописати коментар