вівторок, 8 листопада 2016 р.

«Зернятко здоров’я» - 7.11.2016 р.

Здоров'я – це безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. Воно допомагає нам виконувати наші плани, успішно вирішувати основні життєві завдання, долати труднощі, а якщо доведеться, то й значні перенавантаження.
      Що ж таке здоров’я? Визначення цьому поняттю давали працівники Тернопільського міського центру фізичного здоров’я населення, а допомагали їм дітки з дошкільного навчального закладу №25 під час спортивно-пізнавального заходу «Зернятко здоров’я». Маленькі розумники старших груп  складали колосок із зерняток, відгадували загадки про складові здоров'я та чинники, що впливають на нього. Діти грали в гру «Корисно-шкідливо», проявляли свою спритність у спортивних іграх та естафетах. Знайомий інвентар (мячі, обручі, конуси, фішки) був використаний по-новому. В заході взяло участь 52 вихованця старших груп.

ФОТО:
https://vk.com/album-71041493_238852122
https://www.facebook.com/centrzdorovja/photos/?tab=album&album_id=1664741830523010

Немає коментарів:

Дописати коментар