вівторок, 15 листопада 2016 р.

Здоров’я найменших у наших руках!

Не секрет, що батьків та педагогів турбує питання, як зміцнити здоров’я дітей, як пояснити терміни «здоров’я» та «здоровий спосіб життя»… А як донести цю інформацію у ігровій формі?
Цим питанням і займаються працівники КО «Тернопільський міський центр фізичного здоров’я населення».
Вже 3-й рік поспіль вони проводять спортивно-масові та пізнавальні заходи у навчальних закладах нашого міста.  Охоплюють учнів шкіл та вихованців дитячих садочків.
Останнім часом особливо актуальними стало проведення заходів у садочках.
Вони проводяться з метою залучення дітей до занять фізичною культурою, попередження порушення постави, розвитку спритності, координації руху та уваги. Комплекси вправ та спортивні ігри підібрані так, щоби стимулювати пізнавальну діяльність у дошкільнят.
Програма цих занять дуже різноманітна та включає в себе:
- танцювальні та фізкультурні розминки;
- знайомство з цікавим дитячим спортивним інвентарем;
- комплекси фізичних вправ;
- командні ігри;
- ігри «Корисно-шкідливо» тощо.

Отже, шановні батьки малюків та вихователі, якщо Вас цікавить проведення такого заходу у садочку, звертайтесь у КО «Тернопільський міський центр фізичного здоров’я населення».
Контакти: м.Тернопіль, вул. В. Стуса, 10, тел. (0352) 51-16-35.
Також центр представлений у соціальних мережах:

Немає коментарів:

Дописати коментар