вівторок, 26 січня 2016 р.

Вода –основа здоров’я

Вода – це найважливіша на нашій планеті рідина. У воді зароджується життя. Тому не можна оминути тему значення води для здоров’я. За висновкам Весвітньої організації охорони здоров’я більше 80 % відомих сьогодні хвороб пов’язано з незадовільною якістю питної води.
Скажи мені, скільки ти п’єш, і я скажу, що в тебе болить, — так можна перефразувати відоме прислів’я. Ізраїльські лікарі запевняють, що багато хвороб мають лише одну причину — хронічну нестачу рідини. І це правда. Вода очищає наше тіло зсередини так само, як водяний струмінь змиває бруд зовні. Разом з водою з організму виводяться шкідливі речовини і токсини. А група британських учених на чолі з Девідом Льюїсом нещодавно довела, що недостатня кількість вжитої рідини може бути причиною хронічного нежитю і частих застуд, бо суха слизова оболонка носа і горла не може протистояти мікробам і вірусам. Щоб боротися з непроханими гостями, слизова має бути вологою, а для цього потрібно багато пити.
Людину, яка «не дружить» зі склянкою води, можна легко впізнати по шкірі. Вона має нездоровий колір, на ній чіткіше виступають зморшки. Не випадково знамениті манекенниці і голівудські актриси починають розповідь про свою дієту із згадки про воду — без двох літрів мінералки зірки не уявляють свого дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар