понеділок, 4 квітня 2016 р.

Переможці третіх зональних змагань «Мама, тато, я - спортивна сім’я!» в спортивній залі ЗОШ №3.


Участь прийняли 5 команд. 
РЕЗУЛЬТАТИ: 
І місце - сім’я Булич Лілії, Ігора та синочка Ігора - учня ЗОШ №3 з поглибленим вивченням іноземних мов; 
ІІ місце - сім’я Манді Тетяни, Ласло та донечки Софійки - учениці ЗОШ №24; 
ІІІ місце - сім’я Літинської Ренати, Тараса та донечки Марійки - учениці ТНВК «Школа-ліцей №6 ім. Н.Яремчука»; ІV місце - сім’я Будніченко Мар’яни, Ігора та синочка Ігорчика - учня ТНВК"ЗОШ І-ІІІ ступенів-правовий ліцей №2";
V місце - сім’я Ландяк Наталії, Василя та синочка Максимчика - учня ТНВК №32. 
Переможці отримали набір техніки від ТМ «Ласунка». Команда, яка зайняла 2 місце отримала в подарунок подушку від торгового меблевого центру «HomeExpress». Учасники, що вибороли 3-тє місце отримали сертифікат на 1 місяць безкоштовної послуги від ПП «Колумбус». Також всі учасники були нагороджені печивом від кондитерської фабрики «ТерА».
Організатори: Тернопільський міський центр фізичного здоров'я населення та Тернопільський обласний центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх".

АЛЬБОМ:

Немає коментарів:

Дописати коментар