четвер, 16 березня 2017 р.

У Тернопільських школах тривають спортивні сімейні змагання

15 березня естафету спортивних  внутрішньо шкільних змагань «Мама, тато, я – спортивна сім’я» прийняли сім’ї учнів початкових класів Тернопільській спеціалізованій загальноосвітній школі I ступенів повного дня з поглибленим вивченням іноземних мов.
Позмагатися за першість зібралося чотири сім’ї: Комендат, Мартинюків, Монастирських та Залізняків.
 Впродовж змагань вони взяли участь у спортивних естафетах, проявивши взаємну підтримку та наполегливість у досягненні перемоги.
За підсумками змагань:
І місце виборола сім’я Залізняків - мама Ольга, тато - Віктор та їх син Олег;
ІІ місце посіла сім’я Мартинюків  - мама Ольга, батько Любомир і донька Марія;
ІІІ місце дісталось сім’ї Комендат  - мами Наталі, батька Віталія та сина Максима.
IV місце поступившись всього лиш 3-ма балами здобула сім’я Монастирських – мами Маї, батька Василя та доці Каміли.
Призерів відзначили грамотами Тернопільського міського центру фізичного здоров’я населення.
Переможці представлятимуть свою школу  на зональних змаганнях «Мама, тато, я – спортивна сім’я», що будуть проводитися в останній тиждень березня 2017 р.

         Організували  спортивне дозвілля для батьків та дітей Тернопільський міський центр фізичного здоров’я населення спільно з педагогічним колективом школи.


Фото змагань можна переглянути на сторінках Тернопільського міського центру фізичного здоров’я населення в соціальних мережах:
vk.com/sportteua
facebook.com/centrzdorovja
ok.ru/ternopil.sport

Немає коментарів:

Дописати коментар