четвер, 18 лютого 2016 р.

Щасливі родини

Незвичайне сімейне свято відбулося 16 лютого в Тернопільській спеціалізованій загальноосвітній школі повного дня  з поглибленим вивченням іноземних мов, свято найдружніших родин: батьків, які люблять своїх дітей і не бояться разом з ними взяти участь у спортивних змаганнях,  та дітей, які вірять у своїх батьків; свято здоров’я та сімейної взаємо підтримки.

Активність та кількість сімей вразила організаторів заходу: дванадцять найспортивніших сімей продемонстрували свою готовність  до фізичних випробувань, взявши участь у спортивних естафетах. «Мама,  тато,  я — спортивна сім’я» - захід, в якому ще жодного разу не брало участі так багато представників однієї школи, доводить, що постійна співпраця  педколективу з батьками своїх учнів може дати такі вражаючі результати.  Особлива подяка директору школи,  Поліщук Катерині Михайлівні, за активне сприяння у проведенні спортивного свята.
Доброзичлива  атмосфера учасників одне до одного,  шалена підтримка вболівальників  панували в  спортивній  залі школи.  За результатами спортивних естафет та вікторини, переможцями змагань стали: 
І місце - сім’я Маліченка Віктора (учня 4- Б класу),
ІІ місце - сім’я Ханаса Володимира (учня 3-Б класу),
ІІІ місце - сім’я Тарака Максима (учня 2-В класу).                  
Переможці та учасники змагань були нагороджені подарунками від ТМ «Ласунка» та видавництва «Підручники і посібники».
                                                       

Хочеться побажати усім батькам і дітям, щоб у їхніх сім’ях було все гаразд,  щоб  їх родини були  здоровими  та щасливими!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар